Jumaat, 7 Ogos 2015

SELESAI DAFTAR SUBJEK SEMESTER DEPAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Alhamdulillah.  Selesai sudah saya mendaftar subjek PJJ saya semester depan.  Memang dari awal semester dua lagi saya rancang untuk buat Ijazah dalam masa 5 tahun.  Tak nak kelam kabut sebab kalau boleh nak score di setiap semester.


Setakat semester 1 dan 2, Alhamdulillah pointer saya masih 3.00 ke atas lagi.  Saya rancang untuk perbaiki pointer saya untuk semester 3 ini.  Tapi biasalah.  Bila belajar sambil bekerja ini, macam-macam dugaan yang saya kena hadapi.  Saya tak pasti apa akan berlaku tetapi saya akan cuba sebaik mungkin untuk perbaiki pointer saya semester depan.

Saya minta kawan-kawan doakan saya ye?

Terima kasih banyak-banyak.

14 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

In Shaa Allah, semoga dipermudahkan oleh Allah SWT... All the best in your future undertakings...

Mardiah Diana berkata...

Salam singgah petang di sini...semoga berjaya dan tahniah...

Nor Ain Rusli berkata...

Semoga berjaya dan dipermudahkan segalanya, Aamin

aeinnamusa berkata...

Goodluck ..semoga sentiasa sukses!

Mia Liana berkata...

semoga berjaya dalam pengajian.... yakin boleh!


psssttt thanks join segmen nak url blog #17. blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2015/08/senarai-url-blog-17.html

WNN berkata...

semoga berjaya....bagus ingin membuat peningkatan dlm pointer...sya kalau dpat 3.00..dah bersyukur......

Mirza Rohizat berkata...

insya Allah :)
miza doakan yang terbaik..amin.. :)

Ziana Eunos berkata...

gud luck ya ^_^

zianaeunos.blogspot.com

Cik Mimie berkata...

Gudluck Naz..semoga capai pointer yang lebih gempak :) chaiyok2 :)

Cik Mimie singgah n follow sini :)

Hanis Amanina berkata...

mak ayah sy pun belajar sambil bekerja. insyAllah bolehhh! go go!

ernahazwani berkata...

Selamat menempuhi alam belajar. Good Luck!!!

http://alongwawaerna.blogspot.com

Eintan Nurfuzie berkata...

cik en slalu berangan nk buat pjj.. tp x menjadi je.. sbb kekeangan ms bekerja

Cuya berkata...

CAIYOK2! :D

Assalamualaikum
Saya jual powerbank,oppo n3,,samsung,iphone dan gadjet lain
jemput lawat blog saya

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

lawat IG untuk lebih banyak gambar nurnasuha96_
whatsapp +60196117811

Sha Mohamed berkata...

Wow..dasyat.. semoga terus berjaya..