Khamis, 6 Ogos 2015

SEGMEN : NAMA GROUP WHATSAPP YANG PALING WIN !

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya terjumpa satu segmen yang dianjurkan oleh blogger AlyaniMatshah.  Menarik juga segmen ini sebab unik.  Rasanya saya tak pernah jumpa lagi blogger yang buat segmen sebegini.

Disebabkan itu membuat saya rasa berminat nak sertai segmen ini.

Group Whatsapp yang telah saya sertai dan saya rasa paling unik adalah :


Nama group Whatsapp tersebut adalah "Geng Sepit Kerusi".  Nama group Whatsapp ini tercetus apabila pada awal tahun 2013 rasanya ramai pelajar yang tersepit kerusi semasa awal tahun persekolahan.  Group ini lebih kepada group santai-santai antara staf.

Memang unik saya rasa nama group ini sebab langsung tiada kaitan tentang kerja.  Cuma untuk bertegur sapa dan bergurau sesama sendiri.

Segmen ini bermula pada 06.08.2015 hingga 13.08.2015.  Oleh itu, sesiapa yang terasa nak turut serta, boleh klik SINI untuk sertai.

Sekian.

5 ulasan:

Jiarizaira berkata...

Uish ni semua pernah tersepit kerusi ni..mesti menyakitkan..

Naz berkata...

dah follow =D

WNN berkata...

Nama yang pelik..tapi oky lagilah..dripda group sekolah sya...sngat mengarut....

Unknown berkata...

hahaha... genk tersepit pun ada,,, haha... thanks support=D

Sha Mohamed berkata...

Hahaha..lawaklah nama group tuh..all the best..