Selasa, 14 Januari 2014

LAYAN HELIKOPTER ...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan - rakan blogger semua.

Petang-petang macam ini seronok juga kalau dapat layan Helikopter.  Tapi saya punya Helikopter kecil je.  Saya pun masih belum mahir lagi untuk mengawal Helikopter tersebut.

Setiap kali terbang, mesti akan jatuh terhempas.  Bilah-bilahnya pun dah ada yang merekah dah.  Takpe, berlatih dulu sampai dah boleh kawal.  Tak perlu tukar bilah selagi boleh pakai.  Lagipun kedai saya nak pergi tukar pun agak jauh dari rumah saya.

Sebenarnya saya teringin nak main bila tengok orang lain main tapi bila pergi survey harga, mak ai ... beratus-ratus juga la.  Oleh itu, saya simpan je dulu keinginan itu dulu sampai saya pergi ke satu kedai di Sungai Besar, Selangor.  Kedai ini boleh berikan sebuah Helikopter yang tak kecil sangat dan tak besar sangat dengan harga yang murah.  Tercapai juga keinginan saya.

Alhamdulillah.

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

Kiera Rashid berkata...

Tengok dari gambar macam besar . hehehehe