Selasa, 14 Januari 2014

GIVEAWAY BIRTHDAY AZHAFIZAH

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Saya mencari-cari entri apa yang saya nak kemaskini tadi.  Secara tak semena-mena, saya terperasan satu giveaway yang bagi saya hadiahnya agak menarik hati.  Lagipun, syarat nak sertai pun tak rumit dan tak ada banyak songeh suruh klik sana tunggu, klik sini tunggu.  Macam tak ikhlas nak buat giveaway je macam itu.

Oleh itu, saya ambil keputusan untuk join giveaway ini.  Giveaway ini bermula pada 7:00 am 13 January 2014 dan akan berakhir pada 11:59 pm 7 February 2014.

4 ulasan:

Azhafizah MN berkata...

Assalamualaikum.Terima kasih sudi join.Wallpaper dah send via email.All the best :)

Unknown berkata...

smoga berjaya..:)

Aku pengembara berkata...

Selamat bersegmen.. Semoga berjaya :)

Free Just 4 U berkata...

Singgah...dari segmen yang sama
http://freejustforu.blogspot.com/2014/01/giveaway-birthday-azhafizah.html