Selasa, 4 Februari 2014

CUSTOM MADE STICKER KERETA

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Kali ini saya terpanggil untuk menyertai satu contest yang bagi saya agak mencabar.  Walaupun syarat-syaratnya taklah banyak mana, cuma cara nak laksanakan syarat-syaratnya agak mencabar minda.  Saya dikehendaki memilih satu gambar TERBAIK dari Instagram CAR STICKER MALAYSIA dan buat satu review mengenai gambar tersebut.  Oleh itu, saya pun telah memilih gambar di bawah yang saya yakin adalah gambar yang terbaik berdasarkan diri saya sendiri :


Saya memilih gambar di atas kerana saya adalah seorang blogger.  Tetapi bagaimana caranya kita nak memberitahu kepada orang lain bahawa kita adalah seorang blogger.  Lagipun, saya suka ayat "Mata Pena Itu Lebih Tajam Dari Mata Pedang" yang bagi saya memang benar dan meberikan maksud yang sangat mendalam.  Dengan sticker kereta seperti gambar di atas berada di kereta saya membuat saya bangga saya merupakan seorang Blogger.

Memang semua orang boleh menjadi blogger.  Tetapi berapa ramaikah blogger yang masih kekal menjadi blogger? Berapa ramaikah blogger yang masih kemaskini blog setiap hari? Berapa ramaikah follower setiap blogger tersebut?  Tak perlu saya nak ceritakan sebab diri kita sendiri tahu siapa diri kita sebenar.  Apa yang penting dalam setiap bidang kita nak buat adalah Keghairahan "Passion".  Kalau masih ada lagi keghairahan itu, pasti blog kita akan berseri-seri dengan entri-entri terbaru.

"BLOGGER ON BOARD" adalah ayat keramat bagi setiap blogger.  Dengan ayat keramat ini, orang lain akan tahu siapa kita secara langsung dan secara tidak langsung akan berkata :

"Blogger rupanya si mamat ini"

Kalau korang nak promosi perniagaan atau blog korang, ini adalah antara kaedah promosi yang secara tak langsung meningkatkan populariti perniagaan atau blog korang. Kalau korang berminat, korang boleh buat Sticker Kereta ini di :

No Telefon:010-2255485 / 012-6953385
Fanpage:Car Stickers Malaysia
Instagram Car Stickers Malaysia: car_stickers_malaysia.
Servis: Printing car Sticker dan sticker biasa
Di bawah ini adalah senarai Sponsor :
PERHATIAN : Tarikh Last submit Entry 05/02/2014 11:59pm
Tarikh Tamat Penyertaan 12/2/2014 11:59pm

5 ulasan:

www.duniafarisya.com berkata...

Terima KAsih Atas Penyertaan! Good Luck!! :)

Paly berkata...

good luck bro !

Contest SEO Car Stickers Malaysia

Azhafizah MN berkata...

Assalamualaikum
Singgah dari segmen yang sama :)

http://www.azhafizah.com/2014/01/custom-made-sticker-kereta.html

KHALID berkata...

Salam 1 Malaysia, datang bw dari segmen yg sama =)

Jom Terjah : CUSTOM MADE STICKER KERETA | CAR STICKERS MALAYSIA

Unknown berkata...

bagus kan sticker macam ni, sebagai medium promosi yang kita lekatkan..juga mencantikkan kereta kita
Custom Made Sticker Kereta