Isnin, 3 Ogos 2015

SAYA NAK MASUK BLOGLIST LYSSA FAIZUREEN BULAN OGOS 2015

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dah lama saya tak menyertai segmen bloglist anjuran kawan-kawan alam maya.  Dengan kesibukan kerja di samping belajar secara jarak jauh membataskan saya untuk mengemaskini blog ini.  Mungkin disebabkan keghairahan untuk berblog semakin hari semakin hilang.

Tetapi saya masih cuba untuk mencari dan meniupkan semula bara keghairahan berblog saya ini dengan menyertai segmen anjuran saudari Lyssa Faizureen ini.  Semoga kehadiran semua kawan-kawan ke blog ini dapat menceriakan hidup kalian sekiranya tak banyak, sedikit pun jadilah.

Blog saya ini mengenai segala kisah hidup dan pengalaman hidup saya dan keluarga saya dalam menempuhi alam dunia ini.

Saya berharap kalian suka berkunjung ke blog saya yang tak seberapa ini.  Saya akhiri penulisan saya kali ini dengan ucapan terima kasih.

Sekian.

3 ulasan:

LYSSA FAIZUREEN berkata...

thanks join tauuu xD

Sha Mohamed berkata...

Salam perkenalan..singgah sini..

Sha Mohamed berkata...

Salam perkenalan..singgah sini..