Rabu, 5 Ogos 2015

PENCARIAN BLOGLIST AISYAH NYAIS BULAN OGOS 2015

Nak sertai? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya sertai lagi segmen yang dianjurkan oleh rakan blogger.  Saja nak memeriahkan lagi dunia maya ini.  Lagipun penting sertai segmen sebegini untuk berkenalan dengan rakan-rakan blogger yang baru dan pada masa yang sama mengukuhkan lagi ikatan ukhuwah di antara blogger.

Penganjur segmen ini minta untuk komen sikit blognya.  Oleh itu, ini adalah komen saya yang tak seberapa :

Blog penganjur bagi saya dah bagus.  Saya lebih pentingkan blog yang mudah untuk akses dan masa untuk loading page  yang tak lama.  Kira blog yang simple dan ringan saja.  Secara keseluruhannya, blog penganjur ini bagus dan mudah untuk diakses.

Saya jemput semua kawan-kawan untuk sertai segmen ini.  Segmen ini mudah saja.

Akhir kata daripada saya, sekian terima kasih.

3 ulasan:

Aisyhah Nyais berkata...

terima kasih kerana sudi join bloglist ogos saya ye,salam kenal eheks

Cikna berkata...

Good luck&all d best....;-)

Sha Mohamed berkata...

Semoga berjaya..