Isnin, 3 Februari 2014

HEADER HASIL TANGAN SENDIRI...


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua rakan-rakan blogger.

Akhirnya siap juga Header blog saya ini.  Saya ini memang tak pandai langsung guna Photoshop.  Apa yang saya boleh buat adalah guna aplikasi Photo Sketch dalam Handphone saya dan digabungkan dengan teknik copy paste copy paste gunakan aplikasi Paint dan Miscrosoft Word.

Tak apalah.  Asalkan ada juga Header untuk blog ini.  

Apa pendapat korang? 

p/s : Kalau ada yang nak minta tolong buat, beritahulah ye? Saya pun bukan pandai sangat.  Boleh cuba buat saja.

15 ulasan:

ieta Mat Sa'ad berkata...

wah... hebat tu... smart, kemas lagi cantik nampak

Nur Madihah berkata...

cantiklah header tu!

Unknown berkata...

Kira ok la tu, apalagi hasil tangan sendiri..yg saya nampak baby tu serius comell

Unknown berkata...


Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Unknown berkata...

ok la...p'cubaan yg bgs.sblm ne pn sy pnh try wt header jg tp hancuss...sgt m'dukacitakan :)

fragmenbiru berkata...

Wah..nice.. nmpak kreatif

Cik Bayan berkata...

nice. keep up blogging..

fyna berkata...

comel je header tue. simple but nice. ^_^

Cik Lily Putih berkata...

cantik header, rasa puas hati kan..

Unknown berkata...

Smart header nye. :)
saye pon xde header lagii.

Ade Arif berkata...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Header yang cantik....
Simple....
Balas kunjungan....
Free Just 4 U

Fiza Aizzawa berkata...

cantik sangat.. mmg nampak sangat matang.. nice job..

Liniey Nor berkata...

cantik2..good job (y)

Aqilah Azmi berkata...

Heee~
okay lah tu.
hasil tangan sendiri baru puas.
Hehehe tapi qila mmg takkan puas hikhik

hi berkata...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=642112882517228&set=a.353891928005993.82909.201164099945444&type=3&theater