Khamis, 31 Julai 2014

ADVERTORIAL : PENDAPATAN 5 - 6 ANGKA SEBULAN? TIPULAH...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.
Mesti anda ingin tahu bagaimana untuk mendapatkan pendapatan 5 - 6 angka sebulan?  Sebenarnya saya TIPU anda.  Perkara yang sebenarnya adalah anda boleh mendapatkan pendapatan 5 - 6 angka sebulan dengan BERUSAHA.  Ayat tajuk di atas tak ditulis dengan penuh.
Apa yang anda perlu buat adalah menjadi SIHAT.  Susah sangat ke nak menjadi SIHAT?  Ya, memang susah ... sekiranya anda tak ada kemahuan untuk menjadi SIHAT.
Apa yang perlu saya buat untuk jana pendapatan 5 - 6 angka dan menjadi SIHAT?
Senang saja.  Mula-mula anda boleh menjadi Ahli secara PERCUMA ataupun Ahli secara BERBAYAR.  Pilihan terletak di tangan anda.  Sekiranya berminat, teruskan membaca.
Ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-
1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 (Kos Pos). Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi Katalog, Panduan Produk dan Manual Perniagaan.
ATAU
2) Buat pembelian dalam 1 RESIT sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.
Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah.
Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila anda dapat certain points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Best kan? Makan sendiri pun dah boleh dapat bonus.
Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Kan dah jimat di situ.
Justeru itu, jika anda prihatin dengan kesihatan dan juga peluang meningkatkan ekonomi - Saya secara peribadi menjemput anda menjadi sebahagian dari keluarga Sihat dan Menawan.
Pelaburan untuk :
- Lebih Sihat
- Lebih Cantik
- Memiliki rangkaian perniagaan
- Pendapatan 5 - 6 Angka sebulan
- Tiada Boss
- Kerja Part Time dari rumah dan potensi pendapatan tanpa had
- Pelancongan dan Umrah setiap tahun
- Dan banyak lagi !
PM atau Whatsup saya, 011 1144985 (Mariam Hamidon) untuk mendapatkan produk Shaklee dan menjadi ahli Shaklee. Sy berdaftar dgn ID#1102915.


Posted via Blogaway