Isnin, 13 Januari 2014

SEGMEN BLOGLIST 2014 : I FOLLOW YOU, YOU FOLLOW ME

Nak join? Klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Kali ini saya nak join satu segmen bloglist yang bagi saya sangat senang.  Tak perlu nak like-like bagai.  Cuma perlu follow blog penganjur, letakkan link penganjur di bloglist kita, buat satu entri dan letakkan link entri tersebut di ruang komen segmen penganjur. Senang bukan?

Selepas itu, penganjur akan follow blog kita. Kemudian dia akan letakkan link kita di bloglist dia sepanjang tahun 2014.  Cantiklah tu.  Bukan senang orang nak letak blog kita kat bloglist mereka.  Kita kena usaha untuk tarik perhatian mereka dengan penulisan kita yang kreatif.

Saya ini biasa saja.  Penulisan saya tidaklah kreatif sangat.  Biasa-biasa saja untuk orang biasa-biasa seperti saya ini. Kan?

Saya mencari juga bila tarikh tutup segmen bloglist ini tapi tak jumpa la pula.  Oleh itu, saya rasa segmen ini tarikh tutupnya ikut suka hati penganjur bila dia nak tutup. Tak begitu? Hehehe.

Tak salah join segmen ini. Jom join ramai-ramai.

1 ulasan:

Siti Munirah berkata...

Salam Perkenalan.

Terima kasih kerana follow blog saya. Saya pun dah follow blog nasnadzeri. Cuma saya tak nampak url blog saya di bloglist nas. Belum letak atau terlupa ye? Kalau dah letak, inform semula eh.

Tarikh tutup segmen ni ialah pada 31 December 2014. Means, lagi cepat join, lagi bagus, sebab lagi lama blog nas akan terpapar di bloglist saya.

Thanks for joining! :)