Khamis, 23 Januari 2014

MENANTI GILIRAN TEMUDUGA...

Assalamualaikum dan salam sejahtera rakan - rakan blogger semua.

Sekarang ini saya berada di Putrajaya untuk mengadap penemuduga yang sudah pastinya akan menemuduga saya.  Kali terakhir saya ditemuduga adalah pada lebih kurang 5 tahun yang lepas.

Resume yang saya gunakan kali ini pun adalah resume yang sama saya gunakan masa lebih kurang 5 tahun lepas.  Saya cuma touch up sikit dan kemaskini apa yang perlu je.

Perasaan nervous tak payah cerita la.  Memang akan ada. Tak ada orang yang tak ada perasaan nervous ni.  Harap saya dapat bertenang dan menjawab soalan penemuduga saya dengan lancar.

Amin.

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum :)
Thankz letak saya dalam bloglist awak..Saya dah letak awak dalam affiliates saya....